FAQ Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Elk probleem waarbij u zich psychisch niet goed voelt, is de moeite waard om te bespreken. Samen zoeken we naar de geschikte oplossing voor uw probleem.
De consultaties worden terugbetaald volgens de geldende RIZIV-tarieven. Als arts ben ik voor mijn volledige activiteit geconventioneerd. De enig voorwaarde voor terugbetaling is dus dat u in orde bent met uw mutualiteit.
In de praktijkruimte thuis kunt u rekenen op een rustige omgeving, met meer privacy dan in een ziekenhuis.
Over elk probleem kunt u een advies vragen. Dit kan door digitaal of telefonisch een afspraak vast te leggen.
De wachttijd bedraagt meestal enkele weken tot een maand. Als u zeer dringend een raadpleging wenst, kunt u best telefonisch contact opnemen.
Dit kan digitaal via de website of per e-mail, tot 24 uur op voorhand. Indien minder dan 24 uur op voorhand, enkel telefonisch.
In ons land geldt nog altijd de vrije keuze van behandelaar. U kunt dus ten alle tijde veranderen van dokter. Het volstaat een afspraak te maken bij de dokter die u verkiest.

Technische vragen

  1. Log in op de consultatie pagina.
  2. Navigeer met de knoppen Vorige week en Volgende week naar de gewenste datum.
  3. Kies een tijdslot voor uw consultatie in het overzicht door op een vrij bolletje te klikken.
  4. Klik op Volgende.
  5. Controleer uw aanvraag en klik vervolgens op Bevestig.
  1. Log in op de consultatie pagina.
  2. Klik op de tab Overzicht consultaties.
  3. Klik op het bolletje van de consultatie dat u wilt annuleren en vervolgens op Annuleer consultatie.
  4. Geef tenslotte de reden van de annulatie op en bevestig door op Ja te klikken.
  1. Log in op de consultatie pagina.
  2. Klik op de tab Overzicht consultaties.
  3. Klik op het bolletje van de consultatie dat u wilt aanpassen en vervolgens op Pas datum consultatie aan.
  4. Selecteer op de volgende pagina het nieuwe tijdslot voor uw consultatie en geef de reden van de aanpassing op.
  5. Tenslotte klikt u op Bevestig.
  1. Log in op de consultatie pagina.
  2. Klik op de tab Profiel.
  3. Geef uw nieuw paswoord in onderaan de pagina in de respectievelijke velden.
  4. Bevestig door op Verander paswoord te klikken.
Een account wordt geblokkeerd na te veel mislukte inlogpogingen. Indien dit niet een gevolg is van uw eigen acties, is dit mogelijk veroorzaakt door spambots. De blokkering wordt automatisch opgeheven na een periode van 2 uur. Indien u de blokkering sneller wilt opheffen, kan u ons contacteren op .
Uw gegevens worden enkel gebruikt voor het intern consultatie systeem en zullen nooit aan derden worden doorgegeven. Kijk hier voor een volledig overzicht van het privacybeleid.
  1. Ga naar de volgende pagina: paswoord vergeten?.
  2. Voer het e-mailadres in dat u had opgegeven bij uw registratie. Contacteer ons indien u dit niet meer weet.
  3. Klik vervolgens op Verzend.
  4. Controleer uw e-mail inbox voor de ontvangen e-mail. Kijk eventueel in uw spam-folder als u niet meteen iets ontvangt.
  5. Klik op de link in de toegestuurde mail, deze wordt aangegeven met Verander paswoord.
  6. Geef 2 maal het nieuwe paswoord in voor uw account. Opgelet: deze moet minstens 8 karakters lang zijn.
  7. Druk vervolgens op Volgende.
U account wordt geïdentificeerd aan de hand van het opgegeven e-mailadres bij registratie. Als gevolg is het niet mogelijk om u e-mailadres aan te passen. Contacteer ons op indien dit toch nodig is.
  1. Log in op de consultatie pagina.
  2. Klik op de tab Profiel.
  3. Pas uw gegevens aan in de respectievelijke velden.
  4. Bevestig door op Pas profiel aan te klikken.

Nuttige links